Information
FAQ Search Register Log in
Memberlist Usergroups Links Chat (registered only) Log in to check your private messages Profile

Wusste gar nicht...

Post new topic   Reply to topic    MariahForum Index -> MC Café
Author Message
Peter
troyer user

germany.gif
PostPosted: 17.06.2005, 21:29    Post subject: Wusste gar nicht... Reply with quote Translate this post from German into EnglishTranslate this post from German into English

...das es drei verschiedene Videos von "I don't wanna cry" gibt.
Finde aber die Original Version am besten.

Kennt die einer, und welche findet ihr besser?

Back to top
diegoo
troyer user

cuba.gif
PostPosted: 17.06.2005, 21:47    Post subject: re: Wusste gar nicht... Reply with quote Translate this post from German into EnglishTranslate this post from German into English

hmm kenn nur eine.....inwiefern unterscheiden die sich denn? Confused
Back to top
Peter
troyer user

germany.gif
PostPosted: 18.06.2005, 12:00    Post subject: re: Wusste gar nicht... Reply with quote Translate this post from German into EnglishTranslate this post from German into English

original version w/white shirt

directors cut

studio version

Back to top
Honey
troyer user

blank.gif
PostPosted: 19.06.2005, 05:17    Post subject: re: Wusste gar nicht... Reply with quote Translate this post from German into EnglishTranslate this post from German into English

hmm also ich kenne den Director's cut und habe ihn schon in voller Länge gesehen, und habe auch schon von der Studioversion gehört. Ich weiß aber auch, dass es zu einem Director's cut ne Originalversion geben muss. So komm ich auch auf drei Videos. Mariah meinte bei einem Special mal, dass der Directors' cut viel besser als das Erste war....was da jetzt so viel besser war kann ich net beurteilen. Sie kennt sich da wohl besser aus. Laugh
Habt ihr alle drei Versionen gesehen?

Back to top
Peter
troyer user

germany.gif
PostPosted: 19.06.2005, 17:24    Post subject: re: Wusste gar nicht... Reply with quote Translate this post from German into EnglishTranslate this post from German into English

Ich hab sie gesehen. Dank Butterfly Room. Very Happy
Back to top
MeandMariah
regular poster

germany.gif
PostPosted: 19.06.2005, 18:17    Post subject: re: Wusste gar nicht... Reply with quote Translate this post from German into EnglishTranslate this post from German into English

Ich kenne den Studio- und Directors Cut .
Back to top
Post new topic   Reply to topic All times are GMT + 1 Hour
   MariahForum Index -> MC Café 

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum